Όροι εγγύησης προϊόντων

Για όλα τα επώνυμα προϊόντα, ο κατασκευαστής αναλαμβάνει μέσω της αντιπροσωπείας του την εγγύηση του προϊόντος σας.

 

Μπορείτε να απευθυνθείτε κατευθείαν στο service ή να μας στείλετε το ελαττωματικό προϊόν και να περιμένετε να γίνει μέσα σε εύλογο χρονικό διάστημα η γνωμάτευση. Αγοράζοντας οποιοδήποτε είδος, πέρα από την εγγύηση του κατασκευαστή, σας παρέχουμε επιπρόσθετα εγγύηση άμεσης αντικατάστασης του σε περίπτωση D.O.A. (Dead On Arrival) ήτοι εξαρχής ελαττωματικό προϊόν, μετά την σχετική γνωμάτευση οποιουδήποτε αναγνωρισμένου από την κατασκευάστρια, επισκευαστή .

 

Η εγγύηση D.O.A. παρέχεται για έως 7 ημέρες από την ημερομηνία αγοράς του προϊόντος, υπό τις παρακάτω προϋποθέσεις:

Το προϊόν πρέπει να επιστραφεί από τον πελάτη εντός 7 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του, με την πλήρη συνοδευτική συσκευασία του και θα πρέπει να συνοδεύεται απαραίτητα με το νόμιμο παραστατικό αγοράς.

Η αδυναμία λειτουργίας του προϊόντος πρέπει να οφείλεται σε ελάττωμα του κατασκευαστή και όχι σε βλάβη που προκλήθηκε από κακή χρήση του προϊόντος, όπως για παράδειγμα και όχι αποκλειστικά, από πτώση, λειτουργία εκτός προδιαγραφών κατασκευαστή, επέμβαση στο εσωτερικό του από μη εξουσιοδοτημένους τεχνικούς κλπ.

Η διαδικασία που πρέπει να ακολουθήσετε ρητά σε τέτοιες περιπτώσεις είναι η εξής:

 

Αποστέλλετε το προϊόν στο mobilehub με έξοδα δικά σας, έχοντας απενεργοποιήσει κωδικούς κλειδώματος της συσκευής. (Εφόσον πρόκειται για iphone θα πρέπει να απενεργοποιηθεί η υπηρεσία «find my iphone»)

To mobilehub ενημερώνει το τεχνικό τμήμα για έλεγχο και εξακρίβωση της βλάβης. Εφόσον διαπιστωθεί από το επίσημο σέρβις ότι η βλάβη

οφείλεται σε ελάττωμα του κατασκευαστή και όχι σε υπαιτιότητα του χρήστη, προχωράμε σε αντικατάσταση του προϊόντος και επιστροφή τυχόν μεταφορικών εξόδων.

Σε περίπτωση που δεν υπάρχει επαρκές απόθεμα για την αντικατάσταση του προϊόντος D.O.A., το mobilehub.com υποχρεούται σε συνεννόηση με τον πελάτη να αντικαταστήσει το προϊόν με άλλο ιδίων ή ανώτερων τεχνικών προδιαγραφών ή να προχωρήσει σε επιστροφή των χρημάτων στην αρχική τιμή αγοράς, συμπεριλαμβανομένων των τυχόν μεταφορικών εξόδων, στον πελάτη.

Refurbished :

  • Refurbished επιτραπέζιοι υπολογιστές 24 μήνες εγγύηση
  • Refurbished Οθόνες 12 μήνες εγγύηση
  • Refurbished  Laptop 12 μήνες εγγύηση (οι μπαταρίες των Laptop 3 μήνες)

*** Όλοι οι refurbished υπολογιστές έρχονται χωρίς λειτουργικό σύστημα!

Όλη η κατηγορία BUSSINES έχει ένα χρόνο (scanner, all in one κτλ…).

 

 

BRAND  ME ENA(1) ΧΡΟΝΟ ΕΓΓΥΗΣΗ!

BRAND  ME ΔΥΟ(2) ΧΡΟΝΙΑ ΕΓΓΥΗΣΗ

24 μήνες εγγύηση!

BRAND  ME 18  μήνες εγγύηση!
  • TENDA>>> 12 μήνες εγγύηση

 

  • TRACER >>> 12 μήνες εγγύηση

 

  • GEMBIRD>>>  12 μήνες εγγύηση

 

  • HOCOBOROFONE>>>  12 μήνες εγγύηση

 

  • LDNIO>>>  12 μήνες εγγύηση

 

  • MARVO>>>  12 μήνες εγγύηση

 

  • X-TRIKE>>>  12 μήνες εγγύηση

 

  • AIKUN>>>  12 μήνες εγγύηση

 

  • TOTOLINK>>>  12 μήνες εγγύηση

 

  • NETIS>>>  12 μήνες εγγύηση

 

  • LB LINK >>> 12 μήνες εγγύηση

 

  • JABEES>>>  12 μήνες εγγύηση

 

  • HAVIT>>>  12 μήνες εγγύηση

 

  • WAVLINK>>> 12 μήνες εγγύηση

 

  • NG ΠΕΡΙΦΕΡΙΑΚΑ>>> 12 μήνες

εγγύηση(Καλώδια- ποντίκια κτλ)

 

  • MOTOSPEED >>> 12 μήνες εγγύηση. Το προϊόν επισκευάζεται και αν είναι εφικτό τότε αντικαθιστάτε.

 

  • Όλη η κατηγορία BUSSINES>>> 12 μήνες εγγύηση.

 

  • Refurbished Οθονες >>> 12 μήνες εγγύηση.

 

  • Refurbished  Laptop 12 μήνες εγγύηση (οι μπαταρίες των Laptop 3 μήνες).

 

  • Συμβατά Toner >>>  12 μήνες εγγύηση.
  • APPROX >>> 24 μήνες εγγύηση

 

  • TECHNOWARE >>> 24 μήνες εγγύηση( Στα Ups η μπαταρία έχει (2) χρόνια εγγύηση αφού ο τελικός δηλώσει το sn στο site της TECNOWARE

 

 

  • Refurbished επιτραπέζιοι υπολογιστές 24 μήνες εγγύηση.

 

 

 

  • NG ups >>> 18 μήνες εγγύηση η πλακέτα(Η μπαταρία έχει 6 μήνες)

 

  • NG ΤΡΟΦΟΔΟΤΙΚΆ 18 μήνες εγγύηση

 

 

Σε περίπτωση βλάβης ο πελάτης μας αποστέλλει το προϊόν με έξοδα δικά του

Αφού το παραλάβουμε θα γίνει έλεγχος από το τεχνικό μας τμήμα για να διαπιστωθεί το πρόβλημα του προϊόντος. Εάν το προϊόν επιδέχεται επισκευής, τότε το επισκευάζουμε και σας το αποστέλλουμε με χρέωση του πελάτη. Η εγγύηση καλύπτει το προϊόν και όχι τα έξοδα μεταφοράς. Εάν το προϊόν δεν επιδέχεται επισκευής, θα σας ενημερώσουμε για τις επιλογές σας (αντικατάσταση / η αγορά κάποιου άλλου προϊόντος με ή χωρίς χρηματική διαφορά ).

 

Σημαντική ενημέρωση: Τα προϊόντα Apple σύμφωνα με ανακοίνωση της εταιρείας στις 19/09/2013, θα πρέπει να έχουν απενεργοποιημένη την υπηρεσία Find my iphone πριν την αποστολή τους στο service.

Καλό είναι για την καλύτερη εξυπηρέτησή σας να επικοινωνείτε πριν προβείτε στην αποστολή, με το τμήμα εξυπηρέτησης με email στο [email protected] ή τηλεφωνικά στο 210 7792602

 

Ελαττωματικά προϊόντα ως αποτέλεσμα λάθος χειρισμών του χρήστη

Δεν μπορούμε να εγκρίνουμε την αντικατάσταση ή την επιστροφή χρημάτων για προϊόντα που έχουν υποστεί βλάβη λόγω κακής χρήσης. Σε αυτή τη περίπτωση σας επιστρέφουμε το προϊόν.

Εάν θέλετε μπορούμε να αναλάβουμε την επισκευή του προϊόντος με κόστος που επιβαρύνει τον αγοραστή κατόπιν συνεννόησης και επιβεβαίωσης κόστους επισκευής.

Το προϊόν φυλάσσεται στην αποθήκη του mobilehub για χρονικό διάστημα μέχρι 30 μέρες, μετά δε το πέρας των 30 ημερών διατίθεται στην αγορά.

 

Ελαττωματικά προϊόντα που κατά τον έλεγχο στο Service δείχνουν να λειτουργούν

Οι συνεργάτες μας στο τμήμα Service θα επικοινωνήσουν μαζί σας τηλεφωνικώς ή με e-mail, για να σας ζητήσουν περισσότερες πληροφορίες, ώστε να αντιμετωπίσουν το πρόβλημα. Σε περίπτωση που δεν μπορέσουμε να επικοινωνήσουμε μαζί σας, θα φυλάξουμε το προϊόν για ένα χρονικό διάστημα το πολύ 30 ημερών και στη συνέχεια θα το διαθέσουμε στην αγορά.

Προσοχή: Σε περίπτωση που η επισκευή δεν καλύπτεται από την εγγύηση (κακή χρήση, ατύχημα, σύγκρουση, κ.λ.π.), επιβαρύνεστε με έξοδα. Εάν το προϊόν βρεθεί σε καλή κατάσταση και λειτουργεί κανονικά, θα σας το επιστρέψουμε και επιβαρύνεστε με τα έξοδα αποστολής.

 

Απώλεια δεμάτων αποστολής

Σε περίπτωση που δεν λάβετε τα προϊόντα εντός του χρόνου παράδοσης που καθορίζεται από την αρμόδια υπηρεσία ,παρακαλείσθε να επικοινωνήσετε με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών μας.

Θα ενημερωθείτε για το χρόνο αποστολής του προϊόντος και εάν εκκρεμεί η παράδοσή του, θα φροντίσουμε να εξακριβώσουμε που βρίσκεται το δέμα.

Εάν έχουν περάσει 7 μέρες από την αποστολή του δέματος και δεν το έχετε λάβει ακόμη, θα σας το αντικαταστήσουμε και θα δώσουμε εντολή να σας αποσταλεί χωρίς καμία δική σας επιβάρυνση.

* Η εγγύηση δεν καλύπτει τον φορτιστή τα ακουστικά καθώς και την μπαταρία της συσκευής. (Εκτός αν ο κατασκευαστής ορίζει κάτι διαφορετικό)

** Η εγγύηση δεν καλύπτει τα έξοδα αποστολής και μεταφοράς για επισκευή ή/και αντικατάσταση του προϊόντος από και προς την εταιρεία μας.

*** Η εγγύηση παύει αυτόματα να ισχύει σε περίπτωση που:

α. Η βλάβη προκλήθηκε επειδή ο χρήστης δεν χρησιμοποιεί ή δεν συντηρεί τη συσκευή σύμφωνα με το εγχειρίδιο χρηστών.

β. Η βλάβη προκλήθηκε από βρέξιμο, πτώση ή απρόσεκτη φύλαξη.

γ. Η βλάβη προκλήθηκε από επισκευή, μετατροπή ή καθαρισμό της συσκευής σε μη εξουσιοδοτημένο κατάστημα.

δ. Έχουν αλλοιωθεί πληροφορίες όπως : η ημερομηνία αγοράς, το όνομα και το είδος του προϊόντος ή το παραστατικό απόδειξης της αγοράς. Η κάρτα εγγύησης δεν είναι μεταβιβάσιμη.

ε. Η βλάβη προκλήθηκε εξαιτίας πρόσθετων ατυχημάτων όπως ανωτέρα βία, διαφορά ή πτώση τάσης ρεύματος, κακή φόρτιση μπαταρίας από τον αγοραστή. (Αρχική φόρτιση 5-6 ώρες).

στ. Παρακαλούμε όπως φυλάξετε την κάρτα εγγύησης σε ασφαλές σημείο γιατί δεν θα σας χορηγηθεί νέα σε περίπτωση απώλειας.